23/5 - 2010 TellMeWhyWhe'reTalkingWhenWeDanceSoGood

Det här med blogg är nog inte en grej som jag ska hålla på med känns det som! Orkar inte och har inte tid nu för tiden!!! Illa Isabelle!

Helgen började iaf med en misslyckad fest, igår (lördag) ringde dom från jobbet vid 8 och bad mig jobba 9-18.30 snäll som jag är gjorde jag det! Efter det bar det av till sommarstugan på Öland med mor och syster! Deckade i bäddsoffan och vaknade kanske kvart i 11 imorse. Vi åkte till Kalmar och kollade lite, där hittade jag 2 klänningar, bytte en som jag köpt hemma till en annan och så köpte jag ett par såna korta tightscykelbyxor eller va tusan man ska kalla dom ;) Har även slingat håret och bakat ikväll ;)


En fin bild på det nyslingade håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0