5 april - 2010 BackToSchool

Nu kommer all ångesten.. Skola imorn låter inte lockande alls. Men lovet har varit skönt iaf! Har tagit det lugnt, jobbat lite, sovit i Fågelmara med mina vänner <3

Men i fredags så åkte la familia till Jönköping! När vi kom dit gick vi på A6-köpcentrum och där shoppade jag lite faktiskt! Närmare bestämt 2 tröjor, 1 långt linne, hårnålar och så fick jag ett par skor av mamma mu! Efter det så slappade vi på hotellet heeela kvällen, jag solade även solarie! I lördags så började det med mumsig frukost, sedan gick vi till Elmia vid 10.00 och vi var där i ca 4 timmar, sedan blev det så sjukt med folk så vi gick till hotellet. Vi åkte till Maxi i Jönköping och efter det så åt vi på IKEA ;) Hela kvällen lång så låg jag och såsade i sängen, men jag solade solarie även då ;) Söndag så åt vi frukost, sedan gick vi till Rosenlundsbadet och hade det kul där efter det åkte vi hem!!

Idag så vaknade jag vid 10 och sedan kom moster och kusin och hämtade mig, jag hamnade hemma hos dom och slingade mosters hår, sedan blev jag sittande där till typ 18.40.. Nu är jag hemma och har ätit lite!

Ska man springa ut i regnet eller duscha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0