23 april - 2010 FridayI'mNotInLove?

Det är tragiskt detta. jag sitter alltid hemma på fredagar, så vill jag inte ha det. Men alla tofflar som har pojkvänner är ju med dom, eller så har de annat för sig! I'm going nuts!

 Jag tror visst att jag ska ta och beställa mig en snygging med gitarr i den nya jula-katalogen! Det skulle jag behöva, kanske till och med få specialdesigna så man får behålla honom hela livet. Det vore en bra ide kanske? Lägga till lite blond hårfärg där, lite muskler hit och dit, lite intressen och så vidare. Då hade jag sluppit sitta och drömma..

Idag i skolan så hade vi egen hårvård. KUL! Jag gjorde lite sunlights, syns inte jättemycket skillnad, men det ser ju bättre ut iaf :) Köpte lite på stan med och sådär, en kavaj, en stor t-shirt, hårspray och puder med! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0