19 april - 2010 WhyCan'tWeJustRewind?

Det är måndag, det är början på en ny vecka och det blir bara färre och färre veckor kvar till sommarlovet! Denna veckan är en lugn vecka med dessutom! Inte mycket plugg, vi ska ha egen hårvård i skolan, jag ska permanenta mormor imorn! Det enda som fattas är att få spendera helgen med den där fina killen!

Idag började dagen med att jag "försov" mig och missade första lektionen vid 07.55, så jag var i skolan vid ca 09.45. Sedan efter skolan så hämtade kusin vitamin mig och jag klippte henne! Kom hem, och fick en sån dundrande huvudvärk. Pappa bad mig åka och köpa mc donalds mat, så jag körde ner på min lilla snigel till moped, köpte maten och när jag kom hem såg jag till min fasa att min happy meal till min syster inte fanns med i påsen! SÅ pappa fick köra ner och hämta den !

Nu sitter jag här i väntans tider.. Känner att kvällen i fredags gärna kan få komma tillbaka :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0