14 april - 2010 HejPåDigMensbarn!

Här sitter jag.

 Med en bror som befinner sig i tandådalen på skidresa med hans skola
. Honom har man inte hört av sen i söndags morgon vid 06.30. Men bara för ett slag sen så smsade jag honom "är du död eller?" då svarade han att han hade klarat att åka väggen, och det är första gången han åker skidor, min lilla bror. Jag frågade om han saknade mig, det jag fick till svar var då NEJ. Men jag ska erkänna för er att även om jag hatar min bror i vissa lägen så måste jag erkänna att jag faktiskt saknar mig älskade lilla bror. Jag är besegrad!

Denna veckan har varit tuff fram till nu. Plugga till ett religonsprov har den bestått av, och ändå idag när jag satt och skrev provet var jag inte mycket klokare vem fan vet vad lukasevangeliet handlar om? eller när tideräkningen för judar börjar? Meningslöst säger jag !!! Som ni kanske förstår så kommer jag nog få ig. Igår efter skolan vid 16.00 så jobbade jag till 19.00, lärde mig själscanningen med ! Rätt kul faktiskt!
Efter skolan så solade jag med Erica!!

Nu är jag helt jävla slut, har ont i kroppen och äter konstant. Blir lätt tjurig eller ledsen, märks det att jag har mens? JA! Jag brukar aldrig småäta när jag har mens men denna gången har jag gjort det väldigt mycket. FInnar har jag också fått, och jag brukar inte ha det så ofta! SKulle inte förvåna mig om jag är smällfet och har stora bölder i fejjan tills på fredag helleer!! Nu har jag ont!


NIKOLA SARCEVIC - LOVETRAP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0