10 april - 2010 SomManÄr

Jag har en vän. Det är nog världens bästa vän, och jag älskar henne. Hade jag varit lesbisk så skulle det nog varit med henne alltså. Min kära lilla söta vän<3

Jag känner att dessa veckor fram till sommarlovet kommer att vara allt för långa, prov hit och dit. Man kanske skulle skita i att bli frisör och helt enkelt börja jobba på maxi på heltid. För jag ORKAR inte, och jag har 2 hela år kvar!

Igår var det fredag, äntligen helg skulle nog många säga. Men nej, för min del så är det packat alltså. Igår (fredag) så gick jag och fikade hos min älskade farmor och farfar efter skolan, hade inte träffat dom på länge eftersom dom varit på en lång resa i ca 3 veckor. Sedan kom jag hem och åt lite mat, kollade talang med bror och plinkade lite piano. Sedan blev det telefonsnack med en mysig person hela natten lång!

Idag så började dagen av att jag blev väckt av pappa vid 9.00 då skulle jag upp och träna mina barn i gympan. Det började bra, men sedan var det en unge som gjorde att jag sträckte mig rejält på undersidan av låret. (y) Sedan blev det hem och duscha och efter det så åkte jag på kalas hos moster, min kusin fyllde 5 år i veckan :) Klippte 2 av 3 kusiner där med. NU ska jag fixa mig, för vid 19.30 så ska familjen på en teater eller vad man ska kalla det, den heter "VIRUS I BATILJONEN" typ.

 


Kommentarer
Postat av: Nikki

gull <3

2010-04-11 @ 21:53:24
URL: http://nikkinikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0