1 April - 2010 AprilAprilDinDummaSill!

En ny månad, med många nya möjligheter. Tror jag åtminstonde!

En veckas påsklov har jag nu. Dock börjar skola igen på måndag så har väl haft halva lovet nu. Hade inte skadat med några veckor till alls för min del. Så mycket pressande, så mycket plugg.. Jobb måste jag hinna med också, pengar är ett måste! Spara till många saker just nu! Känner att energin håller på att rinna ut i sanden redan. När ska man få känna på "Life is goooood" för just nu känner jag bara. Eller känner.. Jag känner nog inte mycket alls just nu. Tomt och jävligt.
Give me back my life.

Efter en dag på jobbet idag så slingade jag håret när jag kom hem! Blev mörka slingor igen! Nu är även mormor och morfar här och äter lite mat, tacos närmare bestämt! Nu kom jag på att jag måste packa, åker nämligen till Jönköping imorn med familjen för att bland annat gå på ELMIA bilmässan.. Kul (y)



Färgen jag använde!



In my head, I see you all over me.
In my head, you fulfill my fantasy.
You’ll be screaming out.
In my head, it’s going down.
In my head, it’s going down.
In my head. Yeah. In my head. Oh yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0